01 July 2015

Sihat dan cantik dengan tenang

Alhamdulillah dipanjangkan umur untuk bertemu 14 Ramadan, dan juga dapat khabar berita best tentang promo Shaklee bulan ni! MasyaAllah memang kena grab peluang ni. Mesti mesti mesti!

Produk premium Shaklee, VIVIX adalah produk promo bulan ni. Ada dua peluang untuk cuba dan borong item ni, dengan beli 2 botol VIVIX dan dapatkan 5% diskaun, ATAU beli 6 botol VIVIX dan dapat 1 botol VIVIX dengan PERCUMA.

Nak lagi best? Dengan pembelian 2 atau 6 botol VIVIX, korang layak dapat FREE MEMBERSHIP yang bernilai RM68.90, juga dapat cash bonus pada 14 Ogos 2015 nanti, minimum RM38. Ada lagi? Ada. Korang juga akan dapat sebotol Vita-Lea Iron Formula (120 biji) yang bernilai RM88.75 dengan PERCUMA. Kan dah kata tadi kena grab peluang ni ;)

Ada dua lagi item promo, iaitu B-Complex dan Vita-Lea for Children. Dua-dua item ni untuk promo Buy 4 At 3. Best sangat deal B4@3 B-Complex ni untuk ibu hamil, ibu pantang, ibu-ibu yang bekerja di rumah, anak-anak sekolah rendah dan menengah, mahasiswa dan mahasiswi, juga pekerja makan gaji. Such a great mood booster with a minimum price!

Sebotol Vita-Lea Iron Formula PERCUMA dengan setiap pembelian dan pendaftaran ahli baru Shaklee dari May 2015 hingga Oktober 2015. Tiada sebarang pembelian minimum diperlukan, asalkan ianya produk Shaklee.

Berminat nak memulakan bisnes atau beli untuk kegunaan sendiri?
Apa pun jawapan korang, cepat-cepat contact Ima melalui
1. WhatsApp +60166605816
2. E-mail ima367@gmail.com
Ima menanti pertanyaan anda!

No comments:

Post a Comment