29 July 2015

Seronoknya berpantang dan rasa sihat

Salam semua :)

Hari ni saya nak share pengalaman saya berpantang dengan supplement Shaklee, terutamanya VIVIX. Saya berpantang pada Januari 2013 di rumah Mama saya. Selain postnatal set, saya add on juga VIVIX. Maklumlah kelahiran yang pertama, kalau boleh semua nak tip top. Alhamdulillah, memang tak salah pilihan saya dengan add on VIVIX disamping set postnatal yang saya ambil.

Antara yang dapat saya rasakan adalah saya rasa lebih cergas walaupun malam kena bangun beberapa kali untuk susukan anak. Cergas yang rasa nak jalan laju-laju. Mama pesan, jangan jalan laju sangat! Seram agaknya tengok anak dia jalan laju sangat. Nanti terlanggar apa-apa, ibu berpantang juga yang susah. Hehehe.

VIVIX diperbuat dari buah dan sayuran berwarna ungu

Selain tu, Alhamdulillah dikurniakan juga susu yang cukup untuk baby sepanjang tempoh berpantang. Badan pun takde sengal-sengal sangat walau kerap bangun duduk sebab nak susukan anak sambil duduk. Pendek kata, memang puas hati lah ambil VIVIX semasa berpantang walaupun hanya minum satu sudu kecil sehari. Sikit, tapi POWERFUL!

Ini screenshot testimoni pengguna VIVIX semasa berpantang. enjoy!

Mahukan berpantang dengan sihat dan ceria bersama si kecil? Jangan lupa amalkan VIVIX setiap hari semasa berpantang. Jadilah ibu berpantang yang kuat, cergas dan ceria!

Hubungi Ima melalui
WhatsApp : +60166605816
E-mel : ima367@gmail.com
hari ini juga! Saya tunggu pertanyaan anda :)

No comments:

Post a Comment