01 February 2015

4 supplement promosi untuk Februari 2015

Promo Februari 2015
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum semua :D

Bulan ni sekali 4 Shaklee bagi promo. Vita-Lea Iron Formula, OsteMatrix, Advanced Joint Health Tablet dan Vita-Lea for Children.

Promo untuk Vita-Lea for Children pun dilanjutkan lagi dari bulan lepas, mesti sebab sambutan hangat kan. Sesuai untuk anak-anak yang sedang membesar, untuk pastikan diorang dapat khasiat dan nutrient yang secukupnya. Perisa anggur asli, tanpa pewarna dan pemanis tiruan.

Sering lesu dan tak bermaya? Mungkin anda kekurangan nutrisi penting dalam badan. Vita-Lea Iron Formula bekalkan 28 jenia vitamin dan mineral untuk menampung keperluan badan, supaya kekal aktif dan ceria. Rasa multivitamin tak penting? Fikir semula...

OsteMatrix, supplement kegemaran saya! Minimum mesti ambil 1 set untuk stok sendiri setiap kali ada promo OsteMatrix. WAJIB BORONG untuk yang selalu rasa lenguh-lenguh, ibu hamil untuk elak simpul biawak, remaja yang belum baligh tapi nak tinggi dan juga yang ada masalah tulang dan gigi. Calcium yang datang dengan vitamin D dan magnesium ini adalah untuk anda!

Advanced Joint Health Tablet, biasa dipanggil AJHT. Mereka yang alami sakit-sakit sendi memang sangat suka supplement ni. Lebih lagi bagi yang kusyen sendi dah haus, memang digalakkan sangat ambil AJHT untuk pulihkan kembali kusyen sendi atau tulang rawan antara sendi tu.

Nak grab offer ni? Contact Ima cepat! Ima akan cadangkan set terbaik untuk concern anda, serta jadual pengambilan supplement dan tips berkaitan eksklusif untuk anda!

Ima Sulaiman
Supervisor February 2015
Call/WhatsApp +60166605816
E-mail ima367@gmail.com

No comments:

Post a Comment