06 February 2015

Testimoni OsteMatrix : Sakit kaki semakin berkurang!

Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamualaikum semua :)



Hujung bulan lepas, beli stok untuk bulan ni. Senang nak jual bila dah ada ready stok ni. Customer nak barang je, terus zassss hantar. Weekend lepas balik Melaka, jadinya bawaklah sekali harta rampasan kesayangan ni. Bukak je kotak, zass Along sambar Cinch Shake. Sempena promo OsteMatrix, aku bagi Mak sebotol OsteMatrix. Hari sebelumnya dengar juga Mak sebut sakit kaki and what not, jadi apa salahnya cuba ambil OsteMatrix ni untuk Mak.

Mak gelak-gelak malu tapi mahu je aku bagi OsteMatrix ni. Mak kata, Mak pun ada ambik Calcium-Magnesium A****, tapi nanti tulang tumbuh jadi panjang. KakMa senyum ajelah, aku tak reti nak jawab on the spot. Keesokkan harinya aku whatsapp Mak terangkan pasal OsteMatrix, tentang kalsium dan cara makan OsteMatrix.

Baru tadi suami call Mak, pastu Mak cerita apa dia rasa lepas makan OsteMatrix. Mak kata:
- lebih mudah tidur,
- lebih senang buang air di waktu pagi,
- sakit kat kaki semakin berkurang.
Dah lama Mak sakit kaki, sejak aku kenal Mak lagi. Alhamdulillah dalam masa 5 hari Mak dah dapat rasa perubahan positif. KakMa doakan Mak terus sihat.

Jom hadiahkan kesihatan yang lebih baik untuk orang tua kita, salah satu cara untuk kita balas jasa mereka.

Your Shaklee product advisor,
Ima Sulaiman
SMS/Call/WhatsApp 0166605816
E-mail ima367@gmail.com

No comments:

Post a Comment