05 August 2014

Testimoni GLA Complex : pengalaman sendiri

GLA Complex Shaklee
Sebiji sehari untuk kulit cantik

Salam semua.

Ni nak kongsi tentang pengalaman aku dan GLA Complex. Sebelum bercerita lebih lanjut, nak minta maaf awal-awal jika ada kata-kata yang sesuai untuk orang dah nikah je.

Masa anak aku Darrell berumur 4/5 bulan, aku mengalami keguguran rambut yang teruk. Sikat rambut sikit, dah gugur. Kalau mandi tak yah cakap lah. Bersepah-sepah kat lantai dengan rambut. Aku memang amalkan Zinc Complex semasa berpantang, untuk luka cepat sembuh dan rambut yg kuat. Tapi ni makin gugur pulak. I must do something about this.

Aku pun minta nasihat dengan upline aku, what supplement should I take? Dia cadangkan ambil GLA Complex. Mungkin sebab hormon yang belum seimbang menyebabkan rambut gugur.
Order, barang sampai, terus mula makan. Alhamdulillah dalam masa seminggu lebih, rambut dah kurang gugur.

Ada lagi satu masalah yang dapat diatasi. Dah habis berpantang, sebelum ambil GLA Complex ni, kurang aje mood dengan suami. Alhamdulillah lepas dah ambil GLA Complex, mood kembali seperti sebelum bersalin.

Sempena bulan promo GLA Complex,  malam ni nak mula semula ambil. Target nak dapat kulit lebih halus dan berseri. Kita tengok kesannya selepas 30 hari.

Ima Sulaiman | 016.660.5816 | ima367@gmail.com

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment